Luahan hati kepada seorang insan yang paling bermakna dalam hidup aku

Assalamualaikum , mood aku hari ni 26.6.2012 lari sangat-2 , aku pun tak tahu kenapa lah dengan aku sejak kebelakangan ni lepas je tarikh birthday aku , selalu ok je , sekarang semua rasa serba tak kena.. kalau dapat aku lari daripada masalah ni , dah lama aku lari jauh2 , kalau boleh aku tak nak jumpa orang yang aku sayang! hurmm.. aku sedih sangat bila dia buat aku macam ni , ya! aku tahu aku salah , sebab aku selalu hilang bila dia perlu kan aku , tapi mana aku tahu yang dia dalam masalah , selalu aku tanya dia , dia cakap tak ada apa-2 dan ok je dengan aku , lepas je tarikh keramat (19.6.2012) aku tu , perangai dia macam nak berubah serta merta seperti nak mengelak dari aku , aku rasa kalau aku dapat peluk dia , aku dah peluk dah , mana boleh peluk bukan muhrim kot.. aku cuba baiki hubungan aku dengan dia , tapi dia macam nak tak nak je , hurm , tak apa lah , perasaan orang aku tak nak paksa , mungkin dia nak aku jauh kan diri aku dari dia kot , baru dia rasa diri dia aman , sebab kalau ada aku pun tambah kan masalah dia ada lah kan , hurmmm.. seriously aku rindu sangat2 diri kau time kita mula2 kenal.... tolong lah kak , cerita lah apa masalah kau dekat aku , aku akan kehilangan seorang insan yang aku paling sayang (kau pun tak tahu kan , sebab aku sentiasa menghilang dari kau) ...aku sanggup hilang awek aku sendiri dari kehilangan kau , kau dah jadi tempat aku mengadu tiap kali aku perlu kan seseorang dan dalam masalah *kalau masalah kewangan kau tak dapat tolong pun aku faham huhu hurmmm... (memang kau rasa tak perlu kan , sebab aku kan ramai kakak-2 yang boleh cerita masalah aku dekat dorang , betul tak? gentle lah tipu kalau kau tak terlintas fikir macam tu ...) untuk pengetahuan kau , banyak mana kakak yang aku sayang , sayang aku dekat kau tak dapat dorang tandingi , kerna sayang aku dekat kau sebagai salah seorang dari family aku (kalau family tu penting lah kan).. kalau masa dapat aku undur kan , memang aku dah undur kan dah , mungkin tempias dendam aku dekat perempuan tak habis lagi , so kau terkena , mungkin lah :(
 apa-2 pun aku minta maaf kalau aku dah terguris dan menjatuhkan airmata kau , aku seriously tak sengaja , mungkin aku pandai berkata-2 tapi memang luahan hati aku yang aku alami nya sekarang , (first time nenek tegur yang dia masak aku tak nak makan tadi *padahal aku makan
dan aku nampak macam awek lari) ayat-2 semua yang kau dah baca ni semua yang terlintas dalam fikir dan perasaan yang aku alami sekarang ni , mungkin lepas ni aku tak seceria yang pernah kau anggap....

I really need you back! I miss you! (kalau lah aku kuat untuk bagitahu kau)




aku harap kesedihan aku akan berakhir untuk minggu ni sahaja kerna minggu depan aku dah nak pergi sambung belajar.
kalau boleh , aku tak nak belajar dalam keadaan yang banyak dengan masalah , aku nak belajar dalam keadaan yang tenang!










MAAF KAN ADIK MU!!!!!!!!!!!!!