suka suka saja :D

      Hai kawan-2  yang setia menunggu aku up-to-date BLOG aku nie ! (ada ke yang setia menunggu kan? tak tahu pulak aku) Actually, aku sekarang dah mula kerja (dah 1bulan lebih) , tempat aku kerja tu tak ada lah jauh mana pun , agak-2 dalam 2batu dari rumah aku je ... HAHA :D (pandai-2 je aku nie kan? ala , MASAK AYAM JE KOT) Untuk pengetahuan kamu semua , dalam 4,5 hari kebelakangan nie aku dapat member baru , (budak bawah umur lagi  :P) , mereka sungguh sporting , cuma , cuma ,cuma , aku terjatuh hati dekat salah seseorang kawan mereka  nie , aku pun tak tahu , agaknya aku nie GILA kot! HAHA (dah suka nak buat macam mana , luah kan je lah).. ok , tolak tepi tu semua dulu , kalau ada jodoh ada lah , kalau tak ada , boleh jalan2 :D

    Pada tanggal 9.3.2012 (hari bersejarah lah konon kan :P) aku telah di jemput menghadiri (dah macam PM pulak) majlis pertunangan , eh ! silap, majlis Ulangtahun Kelahiran dua orang rakan aku di PIZZA HUT  Genting Klang, (orang kaya belanja , join je lah kan , nanti tolak , tolak rezeki nama nya , haha) , dah di jemput , kena jadi kameraMAN pulak tu , aduhh , nasib baik lah MUHD SYAFIQ baik hati nak jadi kameraman , tu yang sodeh bona dia ! haha (sedih sebab jadi kameraman FOC =,=')
oh , lupa lak , FOC bermaksud FREE OF CHARGE , (kalau dah tahu baca teruskan baca je)..

NI je yang dapat aku lampir kan , kalau nak tengok yang lain bukak lah facebook aku ok ? :D








ni ha kek nya ,nampak sedap kan ? tapi aku tak rasa pun  ,sbb time tu perut penuh , tak larat nak merasanya
(sorry sgt-2, bukan tak sudi memang perut dah penuh)




nie dia birthday gurl , comel kan ? haha :D
HAPPY BIRTHDAY lah untuk kamu berdua ya ? chill ^^





haha , kalau dalam fb aku post dekat description (amik kau aku gigit tangan kau !) nama pun nak kena kan orang kan , jangan marah ..
makan beradab lah kata kan , cuap-menyuapkan :D
(ok aku suka usik orang)

ada satu gambar ni aku tak boleh post kan ,sebab nanti tuan punya badan mengamuk sampai rumah aku pun dia nak bom insya-allah kalau dia kesampaian , haha

    Time birthday parti ni ramai  lagi yang join , cuma ........ (heee... biasa lah , siapa tak kenal aku , aku ni  mana boleh tunggu lama2, tambah2 kalau upload gambar lembab macam kura-2 , jadi , beberapa je yang dapat aku masuk kan ) parti ni memang seronok , dengan permainan TRUE or DARE ? ( permainan apa pun aku tak tahu , mula-2 aku dengar macam " TRUE or DEAD" [haha ,jauh bena bunyi nye :D] mana mereka dapat pun aku tak sempat nak tanya , maklum lah , aku dengan dorang ni baru je kenal , tapi ada dua orang ni aku kenal dia macam aku dah kenal dia 10 tahun [kalau kau rasa kau, kau lah orang nya :D] ) permainan ini mereka guna botol dan kertas yang mnunjukkan simbol arah dan dijadikan roda [ala, macam yang dekat astro ria tu  ,RODA IMPIAN] tak tahu buat2 tahu je lah , "panas pulak hati kita ni" :P
botol pun diputarkan dan berhenti pada mangsa tersebut , dan pengusik pun menujukan soalan yang agak-2 panas lah jugak , rasa nya kalau tak sabar terbakar PIZZA HUT punya restoran tu .. haha  :D lepas sorang demi sorang di kena kan , tiba pulak giliran aku , pergh ! yang si "S" (ada dua S kan? haha, siapa makan lada rasa pedas makan coklat sedap) tu tak sabar2 nak kena kan aku dengan soalan yang agak2 malu jugak lah aku waktu tu .. NAK tahu ke soalan tu ? true or dare? aku jawab true ,then dia pun tanya...... adakah aku suka terhadap .........?? pergh ! time tu aku cakap , gentle aku segan gila , haha tapi nak buat macam mana kan , aku tanya balik si " S " tu, nak jawapan jujur ke tipu , dia pun cakap tipu , aku pun dengan rela hati tanpa dipaksa aku sebut nama dia sambil tersenyum :D Nama pun gentle , relaks sudah , (dlm hati berdegup kencang rasa nak lari je dari situ haha  :D) habis je permainan tu , aku minta diri dan pulang ke rumah dengan selamat !kenangan yang mungkin akan senantiasa bermain difikiranku :D
selamat sejahtera dan tamat sudah ceritaku !!

!@#$%^&*(peace yaww)