setiap denyut jantung ku , tiap itu juga lah jam berdetik , dan tika itu lah aku sentiasa merindui diri mu !

(ANGIN BERTIUP SEPOI-SEPOI BAHASA MALAM NI)
                   Setiap denyut jantung ku , tiap itu juga lah jam berdetik
, dan tika itu lah aku sentiasa merindui diri mu !
alangkah indah kalau kau dapat mengetahui nya , tapi apa kan daya luahan hati aku ini bagi kau , aku ni mengada-ngada.. tak pe lah aku faham , budak mentah macam aku ni patut nya duduk bawah ketiak mak je kan , tak perlu lah nak manja-2 dengan kau , pada mula nya memang aku rasa macam dah putus asa , tapi tak pe lah , aku cuba faham apa kehendak kau sekarang , aku tak kan paksa kau , kalau kau nak contact aku contact lah , aku tak kan contact kau , nanti aku contact je kau , buat kau meluat je dengan aku kan , ok biar aku senyap dan tak kacau kau buat sementara waktu, kau pun mungkin tak perlu kan aku (mungkin ya) aku tak tahu apa yang aku buat sampai kan kau amik keputusan untuk jauh kan diri daripada orang lain dan juga aku , aku tahu mesti ada cacat cela yang aku dah buat ,
why ? am i stranger to you?? hurmm.. nevermind , I don't need the answer , keep it ! aku harap kau baca ni dan aku cuma nak kau tahu yang aku sekarang ni sedih fikirkan apa salah aku dekat kau dan kenapa kau macam nak mengelak je dari aku , kalau kau betul nak mengelak dari aku just bagitahu je aku , aku sendiri akan jauh kan diri aku dari kau , kalau tidak , kenapa ??? kenapa??? kenapa ???
memang aku tahu yang aku ni pandai berkata-2 tapi tak pandai tunai kan , fikir lah , kita ni duduk satu rumah pulak kan?? kalau kau duduk satu rumah dengan aku , aku akan sentiasa jaga kau kot , sebab itu yang aku janji dekat kau kan nak jaga kau , hurmm.... please lah jangan bagi aku menangis lagi , bagi kau menangis menguatkan diri , tapi bagi aku , makin aku nangis makin lemah aku di buat nya , kata adik beradik tapi bila tanya semua nya kau nak pendam (memang lah , aku pun tahu, aku pun ada juga rahsia , tapi kalau ada masalah kita boleh sama2 selesai kan , kan? ni tak , bila tanya tak ada apa, tak ada apa)  ke dendam kau terhadap lelaki tak habis lagi menyebabkan kau lepaskan semua nya dekat aku ? tolong lah , lagi beberapa hari saja lagi aku nak sambung belajar , aku tak nak terbawa sampai aku di sana benda ni , hurmmm...











I need explaination from you that can show me something ..! PLEASE !!!